20 Mart 2012 Salı

İlk Kez Mimlediler Beni

Evet... Blog dünyasına geri dönmemin hemen ertesinde, kendisini "Eşcinsellerin İyilik Meleği" olarak isimlendirdiğim O Gay beni mimlemiş. Demiştim ya iyilik meleği diye; beni diğer bloggerların da öğrenmesini istemiş. Bu arada şahs-ı âliyelerini  "Eşcinsel Kimliğini & Kültürünü" geliştirmeye adamış gönüllü bir nefer olarak görüyorum (Fazla mı abarttım ne?). ciwciw.com'daki faaliyetleri buna örnektir. Neyse onu övmeyi (şişirmeyi) bir kenara bırakıp mim sorularına dönelim.
1. KENDİNİ SEVİYOR MUSUN? 
Valla, kısaca hayır demek geçiyor içimden ama diyemiyorum. Doğrudan 'evet'i yapıştırmayı da içim elvermiyor. Anlayacağınız kadarıyla; ne özgüveni tavan yapmış bir narsist gibi seviyorum kendimi, aşığım, tapıyorum, bitiyorum kendime; ne de intihara eğilimli bir birey gibi hayat bana yaşamak için anlamsız geliyor. (Cevap çok mu felsefik oldu be?)
2. YAPMAKTAN HOŞLANDIĞIN ŞEYLER NELERDİR? 
Şimdi, bu soruya nasıl cevap versem bilemiyorum. Yapmaktan hoşlandığım şeyler o kadar değişken ki; sürekli vaktimi harcadığım bir aktivite bir süre sonra hiç ilgilenmediğim bir uğraşa dönüşebilir pekala. Ama madem ki bir şeyler sıralamak gerekli;
Konuşmak (çene çalmak)
Çevreme cevabı olmayan; yaratılış, Tanrı vb. konularda sorular sormak, kimi zaman bu konularda tartışmak (merak etmeyin ateist değilim)
Duş almak (hemen hemen her gün yaparım)
Aşk-ı Memnu dizisinde Beşir karakterini oynayan Baran Akbulut'un resimlerine bakmak. (Kendisi Platoniğimi hatırlatır bana, ondan dolayı)
3. HEDEFLERİN NELERDİR? 
Şu anda 4. sınıf öğrencisi bir Odtülü olarak tam benlik bir soru. Öncelikle TÜBİTAK bursuna hak kazanıp (tercihen İzmir'de) yüksek lisansa başlamak. (İstanbul'da doğdum, büyüdüm; Ankara'da üniversite okudum. Sıra İzmir'de).
Merkez Bankası'nda; "Uzman Yardımcısı" ya da "Araştırmacı" sıfatıyla işe başlamak. O olmaz ise, SPK'da işe girebilmek.
4. KENDİNİ BİR CÜMLEYLE TANIMLAYABİLİR MİSİN? 
UÇ insan. (Gerçek adımı ve soyadımı bilseniz daha anlamlı olur bu söz. Üstelik kişiliğimi de yansıttığını söyler arkadaşlar; her şeyde en uçta, ya hep ya hiç, ortası olmayan)
5. NEFRET ETTİĞİN ŞEYLER NELERDİR? 
Birisiyle konuşurken, diyaloğun karşıdaki tarafından pat diye kesilmesi.
Cemaat evinde kalıyor olmak (maalesef cemaat evinde kalıyorum).
6. FAVORİ FİLMİN, ŞARKIN, KİTABIN NEDİR? 
Film olarak
Mutluluk (Özgü Namal'ın oynadığı)
Prayers for Bobby (Bobby Griffith'i kendimle özdeşleştiririm. Dinî bir düşünce yapısına geçmişte sahip olmaktan mütevellit, kendimin eşcinsel olduğunu kabul ederken yaşadığım gelgitler...)
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Sil Baştan)
Just a Question of Love (Böyle bir aşk yaşayabilmek isterdim.)
Zenne
Şarkı olarak
Sezen'den Adı Bende Saklı (Platonik aşkıma hitaben)
İzel'den Ah Yandım (Platoniğimin, ona aşık olduğumu öğrendikten sonra, benimle bütün ilişkisini kesmesine hitaben)
Azis'den Nakade ve Hop (Bilmeyenler için videolar aşağıda)

Kitap olarak
Elif Şafak, Aşk
Yaşar Kemal, İnce Memed (4 kitaptan oluşan serinin sadece ilk kitabını okudum ama diğerlerini de okuyacağım)
7. İLHAM ALDIĞIN KİŞİLER KİMLERDİR? 
Can dostum. Eşcinsel olduğumu kendime itiraf etmemi sağlayan, kendisi de bu yolun yolcusu olan biricik can dostum.
3 teyzem arasından en modern olanı ile onun oğlu (yani kuzenim) ve gelini (Teyzem bilmiyor ama kuzenim ve eşi benim gay olduğumu biliyorlar. Onlara söylediğimde çok güzel karşıladılar anlattıklarımı. "Aşkın, sevginin cinsiyeti olmaz, sevmek her şekilde güzel" tarzı sözler ile...)
8. DEATH NOTE BULSAYDIN NE YAPARDIN? 
İnanmayacaksınız ama ben bu Japon animesini seyrediyorum. 14. bölümdeyim (toplam 37 bölüm). Tavsiye ederim, mutlaka seyredin. Bunu bana, bizim evde kalan ve Güzel Sanatlar Fakültesi'nde okuyan çocuk verdi. Antiparantez; şu anda kaldığım eve taşınmamın üzerinden bir hafta geçmeden (cemaatte hemen hemen her dönem ev değişir; hatta bazen dönemde 7 ev değişikliği yapanlara bile rastlamak mümkündür) bana sordu ki; "Sen Eşcinsel misin?". Cevabım evet oldu. Çok iyi gözlem yapan, çok zeki birisi.
Sorunun cevabına geleyim; kullanmazdım.

Şimdi, sırada birisini mimlemek var. Yeni olmam sebebiyle, beni kimlerin takip ettiğini bilmemekteyim. Bundan dolayı mimlendiğini bildiğim halde BiGay'i mimliyorum. Artık kusura bakmasın...

16 yorum:

  1. adını tahmin edebildim sankii (yanlışta olabilir tabiii :d) mail atıp tahminimi söyleyim dedim. ama mail adresini bulamadım :(

    YanıtlaSil
  2. aaa azis seven biri daha. iyiymiş ya.
    hop'la ilgili nahoş anılarımız da vardır. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neymiş o anılar ev oğlanı? Anlat bakalım. Bizim 4 kişilik bir gay grubumuz var. Bunlardan ikisi sevgili. Geçende söz yaptık onlara. Düğünlerinde, Azis'i getirmeyi düşünüyoruz. Onu getiremezsek eğer, biz Bulgaristan'a konserine gideceğiz. Katılırsın sen de bize artık :)

      Sil
  3. bir arkadaşımız videosuna bayılmıştı da sabahtan akşama kadar döndere döndere dinlemekten helak olmuştuk. lavaaa - madaaa diye geziyoduk artık.

    azis daha önce bursa'ya konsere gelmişti. belli mi olur belki bi daha gelir. ;)

    YanıtlaSil
  4. İlk yazıdan oldukça cesur bir yazı olmuş. Sen burada böyle yazmaya devam edersen bilinmedik hiçbir şeyin kalmaz. Tabii bu kötü bir şey değil, ama biraz yavaş canım :)

    bu arada bilmediğim çok şey varmış, şimdi öğrendim bende.. mutlu da oldum açıkçası..

    Mimlenmek güzeldir... teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. "(Merak etmeyin ateist değilim.)" kısmı niye var? Biz seni ateistsin diye eleştirecek miyiz sandın? :)

    Cemaat evinde kalmaktan hoşlanmıyorsan bir an önce ayrılmalısın oradan, çok çabuk ayrılmalısın hatta.

    Prayers for Bobby ve Just a Question of Love benim de favori eşcinsel temalı filmlerim. Güzel seçim olmuş. Shelter'i izlemediysen onu da izle derim.

    YanıtlaSil
  6. Haziran ayında mezun olmam ile birlikte kurtuluyorum bu kaldığım evde :)

    Shelter'i da izledim hatta ilk izlediğim eşcinsel temalı filmdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 seneyi de orada mı geçirdin yoksa?

      Sil
    2. Maalesef evet. Buradan kurtulma planlarım hep ters tepti ve beni buraya daha çok bağladı, nefretimi de arttırarak.

      Sil
    3. Kötü olmuş senin için. En azından nefretin artmadan çıkabilseymişsin iyiymiş. Sağlık olsun diyelim.

      Bir an önce mezun olup yoluna devam etmen dileğiyle.

      Sil
  7. Daha iyi tanıyabilmek seni... Güzel duygu. Belki de cesaretin bloğunu okuyanlara da sıçrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cesur olmaktan bir zarar vermez herhalde ama eğer Ahmet Yıldız'ınki gibi gözüne kan bürümüş bir aileniz varsa cesur olmamakta fayda var. Onun dışında duygularına göre hareket edip yeri geldiğinde cesur olamak iyi bir şey.

      Sil
  8. Tek ihtiyacım olan şey aşk. Yanlızlığı kendime isim edindim..

    YanıtlaSil