31 Ağustos 2012 Cuma

Hepimiz Pipimiz İçin (Mim)

Hepinize Tekirdağ'dan selamlar. Aslında buraya gelmem bir nevi mecburiyetten idi. Nedenlerini Oyuncak Ayıcık ve Huzur biliyor. İşin ayrıntıları ise o kadar karışık ki. Zor sürecimde yanımda oldukları için ikisine de teşekkür ediyorum. Ama ben bu zorunluluğu bir tatile çevirmesini bildim. Annem ile birlikte bu yazın ilk deniz sefasını yapıyoruz Kumbağ sahillerinde, deniz sezonunu kapatanlara inat. Kumbağ'ın plajları kum. Bir de dalgası olmasaydı Side'ye rakip olurdu diye düşünüyorum.

Hayalimden tatil manzaraları
Unutmadan söyleyeyim buradaki erkek potansiyeli muhteşem (her tatil beldesinde olduğu gibi). Ah, ah Allah'ım sen neler neler yaratıyorsun. İçlerinden bir tanesini de bu Acemi'ye göndersen.

Yeni bir mim furyasının başlamasına önayak olan Marjinal Kezban ile BiGay'e ve beni unutmayıp mimleyen Ev Oğlanı'na hürmet eder, mutluluklar dilerim.

Olay basit, Marjinal Kezban'ın madde madde yazdığı çıkarımların bize uyup uymadığını açıklayacağız. Kırmızı yazılar Kezban'a ait. Altındakiler bana.

Hangimiz tanışıp hoşlandığı insanı hemen çıplak hayal etmiyo?Karşı tarafla ''pokemonlar'' konusunu konuşsanız bile o an çoktan içimizden ''seni seçtim sikaçu oyş'' diyip,türlü fantezilere dalıp gidiyosun.Kimse bana ''ayy kezban uydurma'' falan demesin!
Evet, sanalda tanıştığım, konuştuğum veyahut yazıştığım kişinin fiziki özelliklerini hayal etmeye çalışır, onu zihnimde canlandırmaya uğraşırım. Ancak hayal dünyasındaki ile reeldekinin birbirini tutması nadirdir canlar. Üstelik ben bu noktada da durmam. Düşümde onunla bir dünya bile yaratabilirim. İlişkimi orada ilerletirim. Birlikte tatile çıkar, ev kurar, bayramda misafir karşılarım. Anlayacağınız çok hayalperestim. İyisi mi bu yönümü kontrol altına almaya çalışayım.


Hangimiz biriyle buluşmaya giderken en sevdiği veya yeni aldığı kıyafeti giymiyo?Evet evet daha etiketini bile sökmeye kıyamadığın şeyi o an ''amaaan senelerdir var bu bende'' yüzsüzlüğüyle giyiyosun.Halbuki evde klorak lekeli pijamanla oturuyorsun.
Doğruluk payı var yani. Etiketi üstünde olmasa da bana yakıştığını düşündüğüm en güzel kıyafeti giyerim buluşmaya giderken. Üstelik bunlar ütülü olarak hazır bekler dolabımda. Her daim kullanmam anlayacağınız. Pijama konusunda da haklı Kezbanımız. Zil çaldığında genelde annem kapıya ben ise üstümü değiştirmek üzere odama yönelirim.

Hangimiz sevgilisinin evinde titizlikten ölücekmiş gibi davranmıyo?Normalde evde taşaklarını avuçlayıp sonra bişey olmamış gibi mouseu tutan insan.Sevgilisinin evinde veya otelde her nerdeyse...hemen bi Ayşe Teyze'ye bağlıyo.Yok sürekli koltuk altını kontrol etmeler,tuvalete gidip dişlerinin arasında bişey var mı diye bakmalar.Ohoooo
Çoğunlukla temizlik konusunda titizimdir (istisnalar olabilir). Ancak olayın içine cinsellik giriyorsa, titizliğin artması taraftarıyım. Koltuk altı ve etek altı temizliğinin, diş bakımının ayrı bir önemi var. Kolay mı yani et ete, dil dile değecek.

Hangimiz dışarda yemek yerken içinden hesabı düşünmüyo?Bi kere zaten ''kim ödeyecek?'' kısmına girmiyorum bile.Ama şu hesap olayları çok rezil bişey.Hadi bunu ilk tanıştığın kişiye göre yorma.Mesela uzun ilişkilerde de çok tehlikeli bi konu bu.Ya bi taraf daha çok öder,ya ikisi ortak öder veya bi taraf hiç ödemez.Bunu cinsellikte oynadığı role bağlayanlar da var.''Ben ödeyemem o ödesin,sonuçta aktif o''diyenlere az çok şahit oldum.''Eee sen karın tokluğuna mı sikişiyosun tatlum :D:D?'' diye sorduğumda da çok terbiyeli cevaplar alamamışlığım var.
Çoğu zaman yeni tanıştığım kişilerle birlikte iken hesabı ben ödemek isterim. Ancak ilişki ilerledikçe karşımdakinden de beklerim. Mesela üniversitedeyken aşık olduğum çocuğun yemek ısmarlaması bana tarif edilmez bir mutluluk verirdi. 10 liralık o yemeğin verdiği lezzeti, onsuz yediğim 100 liralık yemek veremez. Tabii ona bir şey ısmarlamak ya da kendi ellerimle yemek hazırlamak da ayrı bir haz. Yemek hazırlamayı sevmediğim ve çok iyi beceremediğim halde ona bir şeyler hazırlamak için can atardım. Ödemelerdeki aktif-pasif ayrımına ise hiç girmiyorum. Ne olursa olsun iki ERKEĞİN ilişkisi söz konusu ortada. Yok aktif olan koca rolünü üstlenirmiş, yok pasif olan kadın rolünü oynarmış. Bunların hepsi hava civa. İster a ister p veyahut ap olsun, hepimiz eşcinseliz. Eşit hak ve yükümlülüklere sahibiz.

Hangimiz zaman zaman Yıldız Tilbe dinlemedik ki?Müzik konusuna baktığımızda herkes Yann Tiersen'in 2.şubesi nerdeyse.Öyle kaliteli,öyle süper marjinal kişilikleriz ki sıçtığımız boklar bile biblo gibi.Hay allahım ben bi kere çok darlanmışım,canım sıkkın.Msnde de ne dinlediğimiz gözüküyo haliyle.Açmışım bi tane Gülden Karaböcek dertlenmişim.Hemen birisi aşağıdan ''Ya şaka mı:)?'' diye bana yazmış.O sıkıntıyla ben bunu görünce 2-3 aydır konuşup anlaşmama rağmen azına yüzüne sıçıp yollamışım.Geçen hatırlattı,tanıttı kendini yinee artık arabeskçi olmuş ehehehe..Neyse
Büyük bir oranla Sezen Aksu dinlerim. Hüzünlü parçalar... Ama şunu net söyleyebilirim ki; yabancı şarkılarla pek ilgilenmiyorum. Çok azdır hoşuma giden. Çoğu kişinin bildiği yabancı şarkıcıların büyük bir kısmı bana ismen bile bir anlam ifade etmiyor. Tanımıyor, adlarını dahi bilmiyorum anlayacağınız. Kalitem çok mu düşük ya!!!

Hangimiz evde annemizle saç baş kavga ederken bi anda çalan telefona ''Alo ifindiiim ivit napiiim ivdi oturuyorum işte'' diye sakin sakin cevaplar vermedik ki? Aslında bunu da çok yapıyoruz.Ailemizde olan sorunları kesinlikle kimseye anlatmıyoruz.Özellikle sevgilimize daha bi anlatmıyoruz.O bizim ailemizi pür neşe,sevimlilik şelalesi,neşe zoptiriği,şirinler köyü olarak gördükçe kendi ailesinin bokluğundan bahsetmek istemiyo.Eee al işte sana karşılıklı ayakta sikmece.Bilmiyorum ya bence insan ''ben dün anneme kafa attım biliyo musun?'' demeli.(ehehehe yani kafa atmamalı tabi) Bazı şeyler biraz daha samimi olmalı...
Açık sözlü olduğumu düşünüyorum. Hatta bazen bu konuda aşırıya kaçıyorum. Bu sebeple karşımdaki benim ne halt olduğumu bilir, ailemi de tanır. Kezban'ın bu çıkarımı bana uymadı anlayacağınız.

Hangimiz daha sevgili olmadığımız halde o kişiye ''BENİMSİN'' tavrıyla yaklaşmamıştır ki? Aslında en yarak gibi olanı bu bence.Aranda daha ne olup bittiğini bilmiyosun o kişiyle ve gidip trip atıyosun.Bence birini kıskanmaya hakkın olmadığını düşündüğün an kapı kolundan bi farkın kalmıyo.O çok göt bi durum...çok çok hem de..Sevgili desen değilsin,arkadaş desen hiç değil,nesin amk sen? Kuzen misin enişte misin la bioksin beyinli!!!
Evet, sahiplenirim. Karşımdakinin haberi olmuyor hiçbir şeyden. Ben ise kendi kendime gelin güvey olmuşum. Ona sanki sevgilimmiş hatta ve hatta eşimmiş gibi hal takınmışım. Ama ne yapayım; seviyordum onu.

Veee hangimiz özlediğimiz kişiyi düşünürken bir başkası tarafından da biz özlenmedik ki? Bu çok doğru kordineli gidiyo maalesef bu hayatta.Senin özlediğin başkasını özlüyo,başkası da başkasını özlüyo,sonra o en başkası gelip seni özlüyo...Belki bilmeden bi elazığ burma bilezik halkası yaratıyoruz bazen ama hayatta böyle nevrotik.
Bu sözün üstüne söz mü olur? Beğenip reddedildiğim, beğenilip reddettiğim o kadar fazladır ki. Kendimi kabul edip erkek birini aradığım ilk zamanlarda "Karşımdaki beni beğensin de ben ne olursa olsun varım" modunda idim. Şimdi bir dostumun da yardımları ile bu eziklikten kurtuldum. Artık yok öyle beleşçililik  :) Benim de beğenmem lazım. 

Kezban'ın çıkarımları 7/8 oranında bana da uyuyor. Tebrikler Kezban.

Bir ekleme de ben yapayım: Denizde yüzerken hangimiz işemez ki? Rol yapmayın şimdi. Siz de bu naneyi yiyorsunuz. Hatta havuzda iken bu zevkten mahrum kaldığınız ve havuzdan çıkıp helaya gitme külfetine maruz kaldığınız için üzülüyorsunuz. (Kezban'ın stiline benzemiş mi?)






21 yorum:

  1. bak denizde yüzerken işemeyen yoktur herhalde hahaha çok doğru olmuş hahaha :)

    hahah beğenme kararı almanı da ayrıca tebrik ettim kuzum.. bu arada bazen aşırı açık sözlü olduğunu da düşünebilirsin mesela ;))

    bir de merak ettim olup biteni.. tahmin ediyorum ama arayım ben seni bi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizde işemek gibisi yok :)
      Anlayacağın üzere bazen başımdan tahmin edilemeyen şeyler geçebiliyor.

      Sil
  2. Denize isemek mi? BAYILIRIM :)

    YanıtlaSil
  3. Denize işemek, asla yapmadım, yapmam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denize işenir mi yaaa :D Bunlar gibiler yüzünden, insanların yüzdüğü aralıkta dalmıyorum. Başımı soktuğum yerin ciddi anlamda derin olması gerekiyor. Pis anacım bunlar pis.

      Sil
    2. Oyuncak Ayıcık, deryada katrenin ne ehemmiyeti olur ki. Dağılır gider o. Sen rahat rahat dal.

      Sil
    3. yok yahu fecii sıkışsam bile büyük konuşmayayım ama o işi denize yapmam ://

      Sil
  4. Acemicim, yanında olamadım yeterince. Sadece hissettirmeye çalışıyorum :(

    Tekirdağ güzeldir ya. İlk kez bu yıl gördüm, özellikle insanlarını çok sevdim. İnşallah oraya geçişim olur da bol bol görüşürüz.

    Ne kadar değerli olduğunu farkına varman güzel. Hiçbir şeyi takmamaya çalış. Çok seviliyorsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayıcık. Senin de çok temiz bir yüreğin var.

      Sil
  5. Aaa denize işemek mi asla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatalı, asla asla deme. Hiç işemedin mi yani? Sıkışınca nereye gidiyorsun? Mesela ben buradaki plajda wc göremedim.

      Sil
  6. aksdakljs cok tatli yaa, denize isemekmis :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bakın denize işeyenler o kadar da az değilmiş :))

      Sil
  7. Denize işemek ? Asla! Hayır! Kesinlikle! Tövbe!

    YanıtlaSil
  8. iyiki varsınız ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki aramızdasın. Sen yoksan bir eksiğiz.

      Sil
  9. Iyımız :)
    Nıck: parlıamentboy

    YanıtlaSil
  10. hepimiz sikimiz için ben senin için :D

    YanıtlaSil