12 Nisan 2012 Perşembe

Delik

Ben: Bir gayi yanında barındırır mısın?
Hetero: Bana sarkmadığı sürece sorun yok ama dikkat ederim kendime. Onun yanında açık giyinmem mesela, sonra sulanır filan bana.
Ben: Peki ya sulanırsa, asılırsa sana?
O: O zaman gözümü karartırım, ucu cinayete kadar gider eğer yakalanmayacağımı bilirsem. Nasıl olur da beni sikmek ister?
Ben: Peki, ya kendini siktirmek isterse sana?
O: O zaman iş değişir işte. Bilmiyorum ne yaparım.

Hani n'oldu? Gözünü karartmıştın. Karşındakini delik olarak düşününce fikrin değişiyor mu?

29 yorum:

  1. işte sorun orda başlıyor. karsındaki insanı sadece sokabılcegi bir delik olara gören insanlara ben dönüp sex yapmasak sadece sarılarak uyusak dediğimde sorun bekaretinse arkadanda ilişkiye girebilirz diyorsa o insan asıl çekip vurulmayı haketmiştir. ama yapamıosun. çünkü onun kadar kendi zevki ugruna yapamıcagı bencillik olmayan bir hayvan olamadıgın için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak hüzünlendim şimdi. Sen duygusallık peşinde iken karşındaki uçkurunun derdinde :(

      Sil
    2. bu örneği verdim çünkü sanmakis sadece eşcinsseller çekiyor bu hayvanları ;) dört bir yanımızdalar.

      Sil
  2. öfff tam bir rezillik, nereden buluyorsun böyle insanları, bu diyaloglar gerçekten geçiyor mu aranızda.. yani o zaman konuştuğun insanlara insan diyemeyeceğim de..

    YanıtlaSil
  3. zaten kafalarındaki en büyük korku "sikilmek"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah tadını bilmiyor kimseler, bilmiyor :P

      Sil
    2. Acaba niye korkarlar? Kendilerinden mi emin değiller, yoksa biz onlara tecavüz mü edeceğiz?

      Sil
    3. Ahaha :D ay hakkaten bombalar ya... Namus ve delik ilişkisi.

      Sil
  4. Heteroların daha iyi "sikici" olduklarını düşünüp onlara "siktiren" gayler varken bu da bir nebze normal artık. Çok bağlantılı değil gibi görünse de bağlantılı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle de bir düşünce var mıymış... eh böylesi varsa, öylesi de olacak demek ki.. ama şaşırdım heaheahea :) ne saçma yaa..

      Sil
  5. Evet Kaldırımın dediği gibi insanlarda mevcutmuş. Hatta öyle ki sadece heterolardan hoşlanan insanlar da varmış. Bence onlar sadece işin düdüklenmesindeler. Aşk, sevgi, muhabbet gibi insanlara has o hislerden uzaklar. Tamam işin içinde seks de olacak ama seksi gerçekten sevdiğin insanla yapınca bir başka güzel değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Tavuk, köpek, at eşek farketmiyorsa, bir erkekte çok farklı gelmez heralde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta "Damacana" bile fark etmiyor onlar için :)

      Sil
  7. Yani yanlış anlaşılmasın, bazı erkekler söylediğin gibi işin ucuna delik girince gözlerini karartıyorlar gerçekten...
    Yani ne bileyim, uzak durmak lazım sanırım o tiplerden.

    YanıtlaSil
  8. Adam ilişkiyi pasif ve aktif olarka ikiye ayırarak gay olamayacağını düşünüyor çünkü. Gay olmayi erkegin altına yatmak olarak düşündüğünden sikmek gaylikten sayılmıyor. Sikilersen gay oluyorsun, eee sikerken erkege dokunmak hoşuna gidiyor ama, ayrıca delikte penisten daha çok haz alan nokta var onu ne yapacagız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman şu sloganımız olsun: İBNE SİKEN DE İBNEDİR.

      Sil
    2. Aynen katılıyorum :)

      Sil
  9. Her yerde var o kafadan insanlar. Ben de bi kaç kere sordum o soruların benzerlerini. Cevaplar aynı. "Açık giyinmem, ebesini bellerim, hasss..., bi vururum görür" bla bla bla. "Peki sen yaparsan??" diyorsunuz, "ohoo anasını bile ...." diye Colgate 360 gibi dönüveriyor. Gerçekten kişiliksizliğin bu kadarına pes!

    YanıtlaSil
  10. Yanliz foto cokhosmus :-D

    YanıtlaSil
  11. allah belanızı vermesin

    YanıtlaSil
  12. çok saçma yorumlar ibnelerden.

    YanıtlaSil
  13. Erkek erkegi yaparmi adamlik lazim biraz serefsiz insanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız. Erkek erkeği yapar, hem de çok güzel yapar.

      Sil
  14. Valla adamlık cinsiyet meselesi değil. Yönelim meselesi hiç değil. Şekil A. Adam nelerden bahsetmiş. Cinayete kadar gidebilir demiş. Ama işin ucunda delik olunca ne erkeklik kalıyor ne de adamlık... :)

    YanıtlaSil
  15. Allah belanizi cok yakinda verecek bekleyin de verildigini alacak.Allah seni aldatmadi sen kendini aldattin. Allah yeni bir is ve olustadir.O herseyi bilir.Yanlisi iyi bilir AIDS !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son söylediğin doğru. HIV+ olma ihtimali bir yanlış sonucunda yükselir; korunmasız cinsel ilişki.

      Sil