4 Eylül 2012 Salı

Eşcinsellerden Özür Dile

Sizlerle bir video paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 2,5 sene öncesine ait. Buna rağmen o zamanın Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Selma Aliye Kavaf'ın bu şekilde protesto edildiğini yeni fark ettim. Hatırlayacağınız üzere eski bakan eşcinselliği bir hastalık olarak nitelendirmişti. Orada, haklı tepkilerini yüksek sesle dile getirenleri alkışlıyorum. Ben de onların yanında yer alabilse idim keşke. Toplumda "pis mahlukatlar" olarak algılanmamak için daha fazla görünür olmalıyız.


EŞCİNSELİM VE BUNU KABUL EDEBİLDİĞİM İÇİN ÇOK MUTLUYUM.
LGBT BİREYİ OLMANIN UTANILACAK BİR ŞEY OLAMADIĞINI GÖSTERMELİYİZ ARTIK.

8 yorum:

  1. eşcinselim utanmıyorum eşcinsellik doğaldı doğuştandır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih değil yönelim
      Anadan doğma böyleyim

      Sil
  2. arkadaşları tebrik ediyorum o zamanlar görmemiştim bu videoyu ve bu eylemi

    +sonda konuşan arkadaşın R leri söyleyememesi çok sempatik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) R'leri söyleyemeyen olayın baş aktörü :)

      Sil
  3. Zaten fazla seyredilmemiş youtube'dan. An itibariyle "813 views" diyor. Bilindiği gibi bu tarz eylemler medyada da yer almıyorum yeterince. Görmemezlikten geliyorlar. Mesela 1 Temmuz'da gerçekleştirdiğimiz Onur Yürüyüşü.

    YanıtlaSil
  4. Bir kadin olarak gayleri tuhaf buldugumu soylemek istiyorum. Tuhaf, derken farkli ve degisik anlaminda soylemek istiyorum. Yani sizler gercekten es cinslerinize asik olabiliyor musunuz? Peki kur-an da Lut Kavmi'nin helak edilmesi konusunda ne dusunuyorsunuz? Lut kavmi, ilk escinsel grup, kavim. Kuran da gectigine gore escinsel olan herkes ve bunu normallestiren herkes hela edilmeye layiktir diyor. Ne dusunuyorsunuz, dininizle cinselliginizin cakismasina?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendi hemcinslerimize aşık oluyoruz. Aşk da aşk acısı da çok lezzetli, ulvi duygular.

      Acaba ilk eşcinseller Lut Kavmi'nden mi? Daha önce bu tarz duygular yoktu da Lut Kavmi'nden sonra mı başladı? "Kuran'da geçtiğine göre eşcinsel olan herkes ve bunu normalleştiren herkes helak edilmeye layıktır" sözüne kaynak oluşturan ayet hangisi? Çünkü ben Lut Kavmi ile ilgili ayetleri okudum fakat bu tarz bir anlam çıkaramadım.

      Sil