17 Mayıs 2012 Perşembe

Allah ile Sulh

"Allah bu kadar kötü olabilir mi?" diye soruyor, 1 Mayıs'a  Antikapitalist Müslüman Gençler olarak katılan grubun bir üyesi.

Bir diğeri bakın "Tüm mazlumların yanındayız diyorsunuz. Eşcinsellerle ilgili ne düşünüyorsunuz?" sorusuna nasıl cevap veriyor:

Bir eşcinsele zulüm uygulandığında haklarını savunmak boynumuzun borcudur. Bir kişi eşcinsel diye yaşama hakkı yok mu, dışarıda dolaşma hakkı yok mu, rahat giyinme hakkı yok mu? İslam’da Lut kavminde eşcinsellerin taşlandığına inanılır ama asıl taşlananlar Lut kavminin azgınlarıdır. Biz birisine taş atacaksak travestiye değil, onları zinaya, fuhuşa teşvik edeni taşlamalıyız. İstanbul’da 5 bin trans varsa bunların 250 bin müşterisi var. Bir trans bulaşıkçıda, şurada burada işe girdiğinde ilk karşılaştığı şey tacizdir. Asıl ahlaksızlık, bir eşcinseli evlenip tiksindiği bir hayat yaşamaya mecbur etmektir. (Kaynak)

Acemi Gay'in Bakış Açısından Din

2 sene öncesine kadar namazları kaçırmamaya çalışan, Sezai Karakoç okumalarına giden ve "İslam Neslinin" dirilişini bekleyen Acemi Gay, kendisinde baştan beri var olan inkar ettiği, eşcinsel duyguları kabullenme aşamasında dinden, diyanetten soğudu; Tanrı'dan nefret eder hale geldi.

Cemaat öğretilerinde karanlık, aydınlığı fark ettirmek için vardır; günahlar, sevapları daha değerli kılmak; kötülük, iyiliği anlamak için. Bu öğreti beni o kadar etkilemişti ki; kendimi bu dünyaya bir paçavra gibi fırlatılmış hissediyordum. Yani oradaki karanlık, kötülük, günah ben idim. Bu dünyaya millet benden ders alsın diye gönderilmiştim. İbret olmak için yaratılmıştım. Ama Allah bu kadar kötü olabilir mi? Beni hislerimden dolayı lanetler mi? Aşık olduğum/olabildiğim için bana kızar mı? Dört duvar arasında kimseye zarar vermeden yaşadıklarım nasıl karanlık, kötü ve günah olabilir? Ben Allah'ın gazabına uğramak istemiyorum ki.

Yeniden Allah'ı sevmek, onunla barışmak istiyorum. Allah ile olan bağımın kaynağı korku olmasın bu sefer. Sevgi olsun, muhabbet olsun, samimiyet olsun. Eşcinsel kimliğimle bu yola girmek istiyorum.

10 yorum:

  1. "Allah insanları kategorize etmez, herkes "kul"dur. kategorizasyon insanların işidir."

    böyle düşününce nasıl rahatlıyor insan. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar Allah'ı anlatırken keşke merhamet, sevgi gibi yönlerini daha çok vurgulasalar.

      Sil
  2. Sanırım bende aynı süreçteyim.. Tanrı ile bağımı hala tam olarak kuramadım, bu da beni rahatsız ediyor..

    Ama Antikapitalist Müslüman Gençlerin neredeyse tüm söylevlerine katılıyorum.. Ben bunları gençlik yıllarımdan beri düşünüp kabul etmiştim... Dindar ama baskıcı olmayan bir ailede yetişince insan daha rahat sorgulayabiliyor.. Ben de bunları sorgulayarak tek tek cevaplarımı oluşturmuştum.. O yüzden Devrimci Müslümanları görünce hiç yalnız olmadığımı hissettim..

    Mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İslamın, kendi tekellerinde olduklarını sananlara gelsin söylediklerin.

      Sil
  3. "Yeniden Allah'ı sevmek, onunla barışmak istiyorum. Allah ile olan bağımın kaynağı korku olmasın bu sefer. Sevgi olsun, muhabbet olsun, samimiyet olsun. Eşcinsel kimliğimle bu yola girmek istiyorum."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını yazmandan, bu dediklerimin altına imzanı attığını ve benim gibi düşündüğünü anlıyorum.

      Sil
  4. Blog'u az önce keşfettim. KEyifler okuyorum yazdıklarını. Bu konuda da senin gibi düşünüyorum. Yolun bahtın açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu samimi ve güzel dileklerinin, senin için de gerçekleşmesi temennisi ile...

      Sil
  5. Sevgili uc sen güzel bir insansın lütfen Allaha inanmaya devam et maneviyat çok önemli Allahın kapıları herkese açık bütün kullara unutma! ayrıca asla nefret etme bu senin içini kirletir. Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil