7 Nisan 2012 Cumartesi

Yiğit

Zülfü Livaneli:
Yiğidim aslanım burda yatıyor...
Yiğidimden kara haber verirler...
Yiğidim aslanım burda yatıyor...


Fethullah Gülen :
Bir yiğit vardı gömdüler şu karşı bayıra...
Yiğidim hele anlatıver olup biteni...
Ses ver yiğidim, yoksa beni duymuyor musun...

İşte, söyleyenler farklı olsa da, aynı beklenti, aynı özlem. Genç, mahzun bakışlı, masum, artık vuslatı mümkün olmayan... bir Yiğidin tasviri.

Livaneli'nin deyimiyle "ekmek kadar temiz su gibi aydın" olan o yiğit; Gülen tarafından dirilip "beyaz atın üzerinde" gelmesi arzulanmaktadır, "tıpkı rüyalarda olduğu gibi".

Siz nasıl bir yiğit bekliyorsunuz, peki? Hayallerinizi nasıl bir yiğit süslüyor?




http://www.antoloji.com/ses-ver-yigidim-siiri/

2 yorum:

  1. Tüm acılarını benimle yaşayan, yine tüm sevinçlerini benle paylaşan bir yiğit bekliyorum. Dış görünüşe son dönemler de önem vermeyip sadece kültürel olarak yakın bir seviyede olmak istiyorum.

    YanıtlaSil